BesteOp 28 maart 2020 plaatste ik een bestelling bij About You. Enkele dagen later retourneerde ik, volledig binnen de termijn voor retournering, drie van de vier bestelde goederen. Het retourbedrag bedroeg 55,02 EUR. Ik kreeg dit bedrag echter maar niet teruggestort van hen. Na een heel mailverkeer (met telkens een andere persoon van de klantendienst) waren er een aantal eigenaardigheden. Persoon 1 zei dat er voor €50,84 overgeschreven was op mijn rekening. Persoon 2 gaf toe dat het op een kaartnummer en niet op een rekeningnummer was gestort. Persoon 3 melde me dat het volledige bedrag van €55,02 was overgeschreven. En zo kan ik wel verder gaan. Op woensdag 22 juli was mijn geduld op en mailde ik hen dat ik hen een termijn van 7 dagen gaf om het verschuldigde geld op mijn rekening te storten. Deze termijn verviel op 29 juli 2020. Ik heb toen nogmaals gemaild naar de klantenservice waarbij ik te horen kreeg dat ze de retour nog aan het verwerken zijn. Nochtans had diezelfde persoon me eerder gestuurd dat het geld was overgeschreven. Ik probeerde AboutYou via social media te contacteren, maar daar werden mijn recensies verwijderd/gerapporteerd. Ik heb het gevoel heb dat About You dit op de lange baan willen schuiven door mij van het kastje naar de muur sturen. Het feit dat de klantendienst twee verschillende bedragen doorstuurt als zogezegd ‘gestort geld’ wekt argwaan bij mij. Ik heb ondertussen ook mijn bank gecontacteerd en zij kunnen nergens het ‘gestorte geld’ terugvinden. Ik vind het toch wel straf dat ik als consument, samen met mijn bank, mijn tijd hier in moet steken. U zal begrijpen dat ik dit allerminst apprecieer en dat mijn geduld intussen, na 4 maanden, op is. Met vriendelijke groet, M.