Terug

Na 4 maand nog steeds geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: Elektro Lommelen

15/03/2024

Beste, Ik bestelde in november 2023 voor 2350€ aan keukentoestellen die geleverd zouden worden in december. Na zelf navraag te doen begin december bleek dit uitgesteld naar eind december. Vervolgens eind december nog steeds geen nieuws en zelf contact weer genomen en nogmaals uitgesteld. Dit nog enkele keren opnieuw. Woensdag 21/2 na opnieuw zelf contact te nemen te krijg ik te horen dat het begin maart geleverd zou worden. Ik vraag een oplossing want hebben zekerheid nodig dat de levering voor 15/3 plaatsvindt. Ze stellen voor rechtstreeks bij Whirlpool te bestellen en garanderen dat de producten dan 1 max 3 weken later geleverd worden, wel mits bijbetaling van 320€.Ik vraag of dit met 100% zekerheid zal geleverd zijn binnen de 3 weken en krijg garantie dat dit het geval zal zijn.Nu woensdag 13/3 mail ik met de vraag wat de status van de bestelling is en krijg geen antwoord meer. Ondertussen al 2 mails gestuurd en contact gezocht via Whatsapp, maar geen enkele reactie.mvg,

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: K. W.

15/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 752546934.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 752546934.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 752546934.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform