Terug

Na 4 maand en 6 servicecalls nog steeds geen oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: bol.com

05/03/2024

Beste,Ik heb een toestel onder garantie dat in herstelling is sinds november. Elke keer bel ik de servicedesk met het bewijs van garantie en geven ze mij dat ze het zullen doorzetten en me terugbellen. Ik heb 6x contact opgenomen, en 6x hetzelfde verhaal dat ze zullen doorzetten, maar er gebeurd gewoon niets.

Berichten (2)

bol.com

Naar: B. S.

05/03/2024

Goedemorgen,Helaas kunnen we met een reparatienummer geen account vinden. Zouden jullie het bestel- of factuurnummer kunnen opvragen? Bedankt alvast!Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands

B. S.

Naar: bol.com

05/03/2024

Beste,Bestelnummer is 1254838555Klantnummer: 9500736156


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform