Terug

Na 3 maanden nog steeds geen eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Eneco

06/06/2023

BesteZe zijn in januari onze meterstanden komen opnemen. We zouden de eindafrekening van de gas in maart ontvangen. Ondertussen is het juni en hebben we nog steeds niets ontvangen. Heb al meerdere malen contact gehad met de klantendienst, bij elk contact krijg ik hetzelfde antwoord door een storing in het systeem kunnen we u nog niet helpen, gelieven nog even geduld te hebben. We sturen u de eindafrekening zo snel mogelijk. Mijn geduld raakt echt op. Ik ben het wachten beu. Ik wil gewoon mijn eindafrekening.

Berichten (2)

Eneco

Naar: F. V.

19/06/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je jaarafrekening voor aardgas. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: F. V.

28/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform