Terug

Na 3 maanden nog steeds geen antwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Carrefour Belgium

25/10/2023

Nadat mijn jacuzzi eind juli werd binnengebracht is deze nog steeds niet in herstelfase. Zowel het verwarmingselement als de openbarstende naden in de jacuzzi zelf waren het probleem. Na al vele telefoons en mails naar Carrefour zelf is er nog steeds geen oplossing. Zij wijzen met de vinger naar de fabrikant. Hebben deze reeds een rappel gestuurd maar komen niet met oplossing. De beloftes om me te contacteren worden niet nageleefd. Een oplossing van dergelijk groot bedrijf lijkt me aangewezen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform