Terug

Na 3 maanden gsm-nummer nog niet overgezet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Telenet

21/02/2024

3 maand geleden heb ik het nodige ingevulde document naar Telenet gestuurd om het nummer van mijn vriendin te ontkoppelen van het abonnement van haar vader en dit toe te voegen aan het abonnement dat we met ons tweeën hebben. Een maand geleden polste ik bij de klantendienst hoe het zat omdat er nog niets was gebeurd. Dat document vonden ze zelfs niet meer terug ( hebben zij kwijtgespeeld)! Ik kreeg de belofte snel geholpen te worden. Ondertussen weeral een maand verder en nog steeds geen hulp. Ik krijg wel elke maand de factuur voor een gsm-nummer dat nog niet eens bij mijn abonnement zit. Regelrechte oplichting dus!

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. M.

28/02/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=21M3i4euZUZtNfIZvQSPHMIWnjbvCWbSIpk7jPwXcMFRrW3hDaquV9aCPP_W0Zj%2BqO6ZObrslEQyJrjb2hEZZXATs0L227


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform