Terug

Na 3 maanden en 3 techniekers blijft toestel defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: MediaMarkt

27/03/2024

Beste,op 09/01/2024 contacteerde ik Mediamarkt voor een defect van mijn Sharp wasmachine die ik op 24/07/2023 bij hen kocht.Sindsdien zijn er al 3 techniekers gestuurd, maar het probleem blijft hetzelfde en Mediamarkt weigert een terugname / terugbetaling en wil nogmaals een technieker sturen.Een nieuw toestel dat na nog geen 6 maanden niet meer naar behoren werkt, waar jullie techniekers één of ander stuk aan vervangen, waarna het probleem blijft is niet normaal. En het lijkt er zeker op dat deze technische dienst geen idee heeft van wat het probleem is. Ik wil gewoon een wasmachine dat werkt zoals het moet en deze doet het duidelijk niet. Wat ik dus vraag is een volledige terugbetaling van het toestel. Geen vervanging want Sharp moet ik na deze ervaring niet meer hebben.Alvast bedankt

Berichten (1)

D. B.

Naar: MediaMarkt

15/04/2024

Nog steeds geen antwoord van Mediamartk na twee weken. Jullie willen voor een vierde keer een technieker sturen, want dat zijn de afspraken die jullie hebben met de producent 'Sharp'.Als klant van Mediamarkt hebben wij daar niets mee te maken. Ik heb bij Mediamarkt gekocht, niet bij Sharp. Als Mediamarkt een defect toestel verkoopt, dan is het aan hen om deze terug te nemen en terug te betalen, en dan zelf het probleem op te lossen met hun leverancier.Ik heb geantwoord op jullie laatste mail met vermelding van deze klacht. Hopelijk wordt dit nu snel opgelost want ondertussen duurt het al meer dan 4 maanden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform