Terug

Na 2 maanden en 5 pogingen nog steeds NIET het juiste bedframe ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: EMMA Matelas

24/01/2024

Beste, Ik bestelde op 19/11/2023 een Emma Essential Bedframe 140x200 en bijhorende matras Emma Original Hybrid v2 140x200. Bij deze bestelling hoorde een gratis dekbed.Matras en dekbed worden snel en correct geleverd. Het bedframe wordt in de maat 160x200 geleverd.Op 4/12 neem ik hiervoor de 1ste keer contact op met de klantendienst en wordt er een nieuwe bestelling voor het bedframe geplaatst. Het geleverde bedframe wordt opgehaald op 8/12.Op 11/12 wordt voor de 2de keer een bedframe geleverd in de foute maat 160x200. Ik neem opnieuw contact op met de klantenservice. Weer wordt de juiste maat besteld en wordt de ophaling van de foutieve levering in gang gezet.Op 19/12 wordt voor de 3de keer een bedframe maat 160x200 geleverd. Ik neem contact op met de klantenservice en stuur ook een bericht via messenger naar de bedrijfs-chat. Op de vraag om de verpakking te openen en de breedte van de MATRAS te meten met een meetlint en hiervan een foto te bezorgen, ga ik niet in. Het zou al helpen als de klachten grondig gelezen worden.Op 29/12 krijg ik een bericht dat mijn bestelling (ondertussen 009-NUVMBE-3) verzonden is en afgeleverd bij de transporteur.Op 8/1 /2024 vraag ik na of het normaal is dat de transporteur mij niets laat weten. De bestelling wordt geannuleerd en er wordt een nieuwe bestelling geplaatst (ordernummer 0009-NUVMBE-4) waarvan ik op 11/1 bericht krijg dat ze afgeleverd is bij de transporteur.Op 24/1 stuur ik nogmaals een mail naar de klantenservice omdat ook blijkbaar deze bestelling bij de transporteur blijft hangen.Op 24/1 wordt het foute bedframe (geleverd op 19/12) eindelijk terug opgehaald.2 maanden na mijn bestelling heb ik nog steeds niet het juiste product ontvangen terwijl ik mijn factuur volledig betaald heb. Wij kozen voor Emma omwille van de snelle levertijd.Ik wil alsnog graag een snelle levering van het juiste bedframe (140x200) en een compensatie voor het ongemak. Indien een snelle levering niet mogelijk is, wil ik een terugbetaling van het bedframe en ook een compensatie voor alle energie en tijd die ik hierin al gestoken heb. Steeds bereid om met een verantwoordelijke van het bedrijf te praten die samen met ons naar een oplossing wil zoeken, maar niet meer met de klantendienst.Voor een bedrijf waarvan een product door testaankoop aanbevolen wordt, is de dienstverlening echt ondermaats!Met vriendelijke groetenJan Schoukens - Christa Van Obbergen

Berichten (2)

EMMA Matelas

Naar: J. S.

30/07/2024

Beste Testaankoop,Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht van de klant.Het is inmiddels afgerond met de klant, alles is geleverd en compensatie is aangemaakt voor de klant. Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 &128231; service@emma-sleep.nlDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 9 Feb om 6:23 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12192155:1024352

EMMA Matelas

Naar: J. S.

02/09/2024

Beste Testaankoop,Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht van de klant.Het is inmiddels afgerond met de klant, alles is geleverd en compensatie is aangemaakt voor de klant. Groetjes,Yanoff_&128187;s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 &128231; service@emma-sleep.nlDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Di, 30 Jul om 4:21 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Testaankoop,Excuses voor de vertraagde reactie met betrekking tot de klacht van de klant.Het is inmiddels afgerond met de klant, alles is geleverd en compensatie is aangemaakt voor de klant. Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 &128231; service@emma-sleep.nlDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 9 Feb om 6:23 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 12192155:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform