Terug

Na 2 jaar nog steeds geen jaarafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Eneco

09/02/2024

Geachte,Wij zijn al twee jaar aan het wachten op onze jaarafrekening. Men belooft dit telkens binnen de drie weken in orde te brengen, maar ondertussen zijn we twee jaar verder en is dit nog steeds niet in orde. Deze van vorig jaar ontbreekt aldus ook ondertussen, waardoor wij op heden nog twee jaarafrekening dienen te ontvangen.Graag wensen wij dit zo spoedig mogelijk opgelost te zien. Alvast bedankt.

Berichten (2)

Eneco

Naar: J. D.

21/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben de status van je afrekening nagevraagd bij onze specialisten. Momenteel hebben we nog geen feedback ontvangen. We blijven dit opvolgen voor je. Eenmaal we meer weten, laten we je dit onmiddellijk weten.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

Eneco

Naar: J. D.

23/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.Naar aanleiding van het nieuwe datasysteem in de energiemarkt lopen enkele processen enige vertragingen op. Hieronder valt ook het verwerken van de verbruiksgegevens. Bij de opmaak van uw jaarafrekening ondervonden we enige technische storingen waardoor deze niet opgemaakt kon worden. Uw afrekening werd intussen opgemaakt op 21/02/2024.Door de laattijdige terugbetaling heeft u recht op een intrest van 15.55 euro. U zal hiervoor binnenkort een creditnota ontvangen. Deze creditnota zal in mindering worden gebracht met eventueel andere facturen of u zal dit bedrag op uw rekeningnummer ontvangen.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform