Terug

Na 2 jaar factuur ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Luminus

20/06/2023

Hallo, Ik heb een factuur ontvangen van Luminus voor de periode van 28.06.2021 - 14.10.2021 . Ondertussen ben ik al lang verhuisd, geen klant meer bij Luminus en ik heb in tussentijd nooit iets gehoord van hen. De factuur bedraagt €54,12 en de reden is 'aanpassing meetgegevens'. Ik begrijp niet hoe die gegevens na twee jaar plots aangepast kunnen worden. Ik woonde in die periode samen met drie huisgenoten met wie ik de kosten van energie deelde. Ik ben in oktober 2021 verhuisd en heb ondertussen geen contact meer met de huisgenoten van toen. Wij hebben toen alle kosten verrekend. Omdat het energiecontract op mijn naam stond, zou dit nu willen zeggen dat ik plots moet opdraaien voor kosten waar wij met vier voor verantwoordelijk waren. Als dat een maand of zelfs drie maanden later het geval was geweest, had ik er nog kunnen inkomen. Maar nu heb ik geen enkele mogelijkheid meer om die kosten te delen of überhaupt die meetgegevens te controleren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform