Beste,Na ondertussen 18 maanden nu, sinds maart 2022, hebben wij nog steeds geen injectie contract door software probleem van Digitale Meter van Fluvius. Alles is in orde qua installatie pv panelen en thuisbatterij, keuringen, aanmeldingen via Fluvius, aanvraag subsidies en ondertussen ook uitbetaald, maar door een software probleem bij verplichte geïnstalleerde Digitale Meter is mijn unieke EAN elektriciteitscode geblokkeerd en geraakt deze info qua aanmelding installatie en meterstanden niet automatisch doorgestuurd naar Engie vanuit Fluvius via deze software van Digitale Meter, dus sinds 18 maanden geen injectiekontrakt mogelijk en ook geen vergoedingen, ondertussen al meer dan 3,2 Mwh gratis en voor niks elektriciteit geïnjecteerd in het net … wekelijkse klachten bij Engie en Fluvius totaal geen oplossing, ombudsman energie en vlaamse ombudsman ook geen oplossing, dreigen om voorschotfakturen niet te betalen wordt ook afgeraden om niet op de zwarte lijst te komen qua wanbetalers en alle gevolgen daaropvolgend, doorsturen van alle dokumenten kopjes van Fluvius manueel naar Engie wordt niet aanvaard daar dit via de officiële weg dient te gebeuren via Digitale Meter software die niet werkt, veranderen van energiemaatschappij ook geen oplossing daar de EAN code niet veranderd kan worden … deze is gekoppeld aan ons adres en huisnummer en blijft dus geblokkeerd, manueel meterstanden doorgeven kan wel voor afname maar niet voor injectie daar ons injectiekontrakt niet in orde is door deze problematiek, enz … wij zijn ten einde raad en niemand wil ons helpen en blijkbaar zijn er zo’n 100-tal gevallen van medebewoners in België.Kunnen jullie als testaankoop iets betekenen voor ons om de nodige druk extra uit te oefenen naar een mogelijke oplossing, eventueel een manier zoeken om die 100-tal ongekende gevallen samen te brengen of iets dergelijks ?? Wij zijn echt ten einde raad.