Terug

Na 18 maand nog steeds geen injectiekontrakt door probleem software Digitale Meter van Fluvius

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. C.

Naar: Engie

07/09/2023

Beste,Na ondertussen 18 maanden nu, sinds maart 2022, hebben wij nog steeds geen injectie contract door software probleem van Digitale Meter van Fluvius. Alles is in orde qua installatie pv panelen en thuisbatterij, keuringen, aanmeldingen via Fluvius, aanvraag subsidies en ondertussen ook uitbetaald, maar door een software probleem bij verplichte geïnstalleerde Digitale Meter is mijn unieke EAN elektriciteitscode geblokkeerd en geraakt deze info qua aanmelding installatie en meterstanden niet automatisch doorgestuurd naar Engie vanuit Fluvius via deze software van Digitale Meter, dus sinds 18 maanden geen injectiekontrakt mogelijk en ook geen vergoedingen, ondertussen al meer dan 3,2 Mwh gratis en voor niks elektriciteit geïnjecteerd in het net … wekelijkse klachten bij Engie en Fluvius totaal geen oplossing, ombudsman energie en vlaamse ombudsman ook geen oplossing, dreigen om voorschotfakturen niet te betalen wordt ook afgeraden om niet op de zwarte lijst te komen qua wanbetalers en alle gevolgen daaropvolgend, doorsturen van alle dokumenten kopjes van Fluvius manueel naar Engie wordt niet aanvaard daar dit via de officiële weg dient te gebeuren via Digitale Meter software die niet werkt, veranderen van energiemaatschappij ook geen oplossing daar de EAN code niet veranderd kan worden … deze is gekoppeld aan ons adres en huisnummer en blijft dus geblokkeerd, manueel meterstanden doorgeven kan wel voor afname maar niet voor injectie daar ons injectiekontrakt niet in orde is door deze problematiek, enz … wij zijn ten einde raad en niemand wil ons helpen en blijkbaar zijn er zo’n 100-tal gevallen van medebewoners in België.Kunnen jullie als testaankoop iets betekenen voor ons om de nodige druk extra uit te oefenen naar een mogelijke oplossing, eventueel een manier zoeken om die 100-tal ongekende gevallen samen te brengen of iets dergelijks ?? Wij zijn echt ten einde raad.

Berichten (4)

Engie

Naar: O. C.

08/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: O. C.

08/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

O. C.

Naar: Engie

08/09/2023

Dit is totaal geen antwoord of oplossing, doorverwijzen naar jullie website zijn reeds al stappen die ik ondernomen heb zonder enig resultaat

O. C.

Naar: Engie

08/09/2023

Dit is totaal geen antwoord of oplossing, doorverwijzen naar jullie website zijn reeds al stappen die ik ondernomen heb zonder enig resultaat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform