Beste,De klacht heeft inderdaad door verschillende redenen langer geduurd vnl. wegens de productietermijnen en de communicatie met klant. Een compensatie kan enkel voorzien indien de klacht niet wordt opgelost, wij nemen telkens op vraag van de klant initiatieven voor omruilingen en/of herstellingen. Jammer genoeg moet er buiten onze inspanning met bezoek ter omruiling ook een aanwezigheid van de klant en/of aangestelde door de klant zijn om de deur te openen en samen te contoleren. Zodra alles opgelost is kan er niet ook nog een extra compensatie worden gegeven. Wij hopen u hiermee voldoende ingelicht te hebben en danken u voor uw begrip.Met vriendelijke groetenHermans RitaHasseltweg 240 3600 GenkTel: 089/35 08 25Email:rital@prenuptia.bewww.prenuptia.beVerzonden: maandag 18 december 2017 10:15Aan: 'Rita- Prenuptia' rita@prenuptia.beOnderwerp: FW: Klacht: Na 1 jaar nog niet alles goed (CPTBE00304264-72)