Terug

Na 1 jaar nog niet alles goed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Prenuptia meubelen

17/12/2017

op 12/12/2016 heb ik een bestelling aangegaan bij prenuptia. (hele woonkamer + slaapkamer)Met enige vertraging van 3 weken werd alles geleverd waarvan:de achterwand van een kast slecht bevestig was en de tafel met keramisch blad gebarsten.Deze klacht werd redelijk snel opnieuw gemaakt. Maar de met de levering 2de keer hadden ze een te kleine lift mee => levering uitgesteld 3 dagen.3de levering was opnieuw juist hetzelfde probleem te zien bij het uitpakken van de meubels.Opnieuw alles besteld en wachten.Levering 4 zijn de kast en tafel zelfs niet boven geraakt met hetzelfde probleem.Levering 5 was ongeveer 5 maanden geleden. Nu was er niets stuk maar een kleurverschil van keramisch blad. (kast was veel donkerder dan de rest)Zelf ga ik naar prenuptia omdat ik het wel zeeeer vervelend begon te vinden.... opnieuw werd de kast bestel.Midden september kreeg ik mijn eerste telefoon van prenuptia (de rest heb ik zelf moeten nagaan hoe het zat met levertijden) dat het bedrijf die de woonkamer heeft gemaakt een compensatie wil voorstellen.Deze compensatie was zo belachelijk laag t.o.v de aankoop prijs (1/4) dat ik pas op dit moment een nieuwe kast werd besteld. (zou 4 weken duren)Na uiteindelijk zelf te bellen na die 4 weken ging het al langer duren. uiteindelijk heb ik weeral 3 maanden moeten wachten.Nu zal de 6de levering 22/12 plaats vinden.Ik heb aan de klantendienst duidelijk mijn mening geven en een compensatie aangevraagd.Al lachend werd dit weggelachen met een fles wijn, terwijl het wel een stevig totaalprijsje was!Ze zeggen dat alles altijd was omgeruild en ik hierop geen recht heb. Ook al is na 1 jaar en x-aantal leveringen nog niet alles in orde.

Berichten (1)

Prenuptia meubelen

Naar: A. C.

18/12/2017

Beste,De klacht heeft inderdaad door verschillende redenen langer geduurd vnl. wegens de productietermijnen en de communicatie met klant. Een compensatie kan enkel voorzien indien de klacht niet wordt opgelost, wij nemen telkens op vraag van de klant initiatieven voor omruilingen en/of herstellingen. Jammer genoeg moet er buiten onze inspanning met bezoek ter omruiling ook een aanwezigheid van de klant en/of aangestelde door de klant zijn om de deur te openen en samen te contoleren. Zodra alles opgelost is kan er niet ook nog een extra compensatie worden gegeven. Wij hopen u hiermee voldoende ingelicht te hebben en danken u voor uw begrip.Met vriendelijke groetenHermans RitaHasseltweg 240 3600 GenkTel: 089/35 08 25Email:rital@prenuptia.bewww.prenuptia.beVerzonden: maandag 18 december 2017 10:15Aan: 'Rita- Prenuptia' rita@prenuptia.beOnderwerp: FW: Klacht: Na 1 jaar nog niet alles goed (CPTBE00304264-72)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform