Terug

Na 1,5 maand is ons bed nog steeds niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: EMMA Matelas

18/01/2024

BesteOp 04/12/2023 bestelde ik bij Emma een boxpring met matras en topper. Op 13/12/2023 zijn de matras en topper geleverd. Van het bed echter geen spoor. Na meermaals de klantendienst te contacteren eindelijk antwoord gehad dat het bed nog zou volgen. Nu 1,5 maand later is het bed nog steeds niet geleverd en als we bellen of mailen met de vraag wanneer dit geleverd zou worden, weten ze van niets. Niemand weet wanneer (en of) we ons bed gaan ontvangen. De klantendienst is enorm moeilijk bereikbaar en ze weten totaal niet waarover ze spreken. We slapen al 1,5 maand op de matras op de grond en het wordt wel tijd dat we ons bed krijgen. Ik snap niet dat jullie als testaankoop zo een bedrijf promoten.

Berichten (5)

EMMA Matelas

Naar: S. V.

19/01/2024

Hallo Shelsey, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Wij hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om jouw tevredenheid te waarborgen. Graag wil ik benadrukken dat jouw recente klacht onze volle aandacht heeft. Ons toegewijde team neemt jouw zaak zeer serieus, en we streven ernaar om de zorgen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wat betreft het bed hebben we opgemerkt dat herhaalde leveringsverzoeken om logistieke redenen niet succesvol zijn geweest. Ik heb zojuist de status bekeken en het blijkt dat het product momenteel niet leverbaar is. We zijn al begonnen met een grondig onderzoek naar jouw zaak en zijn actief bezig met het vinden van een oplossing die aan jouw verwachtingen voldoet. Bovendien, omdat we ons bewust zijn van de waarde van jouw tijd, verzekeren we je volledig op de hoogte te houden tijdens dit proces. In de tussentijd, als je aanvullende informatie wilt verstrekken of vragen wilt stellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan voor je klaar om je te assisteren. Onze excuses voor eventuele ongemakken die deze situatie met zich heeft meegebracht. Een fijne dag verder! Groetjes, Jenna ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 18 Jan om 4:51 PM , Klachtenbox schreef:

S. V.

Naar: EMMA Matelas

19/01/2024

BesteDat jullie problemen hebben logistiek gezien had ik al langer door. Ik snap niet dat ik op jullie site exact hetzelfde bed opnieuw kan bestellen met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Hoe kan dat als deze niet beschikbaar is? Ik zou graag willen weten hoe lang dit nog gaat duren. Jullie moeten toch inzicht hebben wanneer jullie een nieuwe levering ontvangen. Is dit een kwestie van dagen, weken of maanden?

EMMA Matelas

Naar: S. V.

25/01/2024

GDPR: Yes Ticket number:11877248 Source: NL HLE CST Inquiry: WIMO Outcome: Send cst the tracking info as the bed is already shipped. sent follow-up mail: 11956273 Op Vr, 19 Jan om 2:07 PM , Klachtenbox schreef:

S. V.

Naar: EMMA Matelas

05/02/2024

BesteIk heb intussen nog steeds geen leverdatum ontvangen. Het pakket met de poten van het bed is nog steeds niet verzonden en deze staat nu ook met uitroepteken in mijn besteloverzicht en melding ‘de bestelling is niet ingeladen en de levering zal waarschijnlijk vertraging oplopen’. Wanneer ontvang ik nu eindelijk mijn bed?

EMMA Matelas

Naar: S. V.

09/02/2024

GDPR: Yes Ticket Number: 12190524 Customer Inquiry: WIMO Actions taken: First reply sentWill contact the customer about the case. Op Ma, 5 Feb om 8:03 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform