Hallo Shelsey, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden. Wij hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om jouw tevredenheid te waarborgen. Graag wil ik benadrukken dat jouw recente klacht onze volle aandacht heeft. Ons toegewijde team neemt jouw zaak zeer serieus, en we streven ernaar om de zorgen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wat betreft het bed hebben we opgemerkt dat herhaalde leveringsverzoeken om logistieke redenen niet succesvol zijn geweest. Ik heb zojuist de status bekeken en het blijkt dat het product momenteel niet leverbaar is. We zijn al begonnen met een grondig onderzoek naar jouw zaak en zijn actief bezig met het vinden van een oplossing die aan jouw verwachtingen voldoet. Bovendien, omdat we ons bewust zijn van de waarde van jouw tijd, verzekeren we je volledig op de hoogte te houden tijdens dit proces. In de tussentijd, als je aanvullende informatie wilt verstrekken of vragen wilt stellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan voor je klaar om je te assisteren. Onze excuses voor eventuele ongemakken die deze situatie met zich heeft meegebracht. Een fijne dag verder! Groetjes, Jenna ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Do, 18 Jan om 4:51 PM , Klachtenbox schreef: