Beste, dit wordt een lang verhaal.Vorig jaar ergens in juni werkte in onze dure Liebherr koel-vriescombinatie, de ijsklontjes automaat niet meer. Wij namen contact op met de firma Cinem, de grote Liebherr provider in België, zetelend in Ternat. Hun technicus Jonathan kwam om de schade op te nemen en te repareren. We betaalden de voorrijkosten en de reparatie. De volgende dag bleek, dat het niet verholpen was. Jonathan was er weer en er zou een dure reparatie nodig zijn, om de ijsklontautomaat weer aan de gang te krijgen. Omdat we al enige perikelen achter de rug hadden werd ons door Luc Mertens een offerte aangeboden ter goedkeuring van de reparatie/vervanging van enige onderdelen voor €295,74. Als we de offerte ondertekend retourneerden zou alles in orde komen. Ik ondertekende en mailde de offerte terug. Ik kreeg bericht, dat we zouden worden gecontacteerd voordat de vervanging/ reparatie zou plaatsvinden, omdat de diepvriezer uitgeruimd en ontdooid moest zijn............We hoorden niets meer! het werd sept., okt. etc. Nu 2023 besloot ik zelf maar eens te vragen hoe het zat. Ik kreeg excuses en het zou opgelost worden. De prijs van de offerte bleef gehandhaafd op €295 en op 5 juli zou een technicus langs komen om alles te repareren. Deze 'technicus'is hier geweest. Was niet al te vriendelijk, heeft enige onderdelen aan de achterkant van het diepvriesgedeelte vervangen, heeft mijn partner meegedeeld, dat de ijsautomaat vanaf -14 zou beginnen en vertrok om 15 uur. Het is nu 6 juli, 22 uur en de diepvries staat op -2 en weigert verder omlaag te gaan. Dat is al de hele dag zo, dus belde ik rond 9 uur vanochtend en kreeg iemand van de technische dienst aan de lijn. Ik zou worden teruggebeld. Ik loop dus de hele dag met mijn GSM in de aanslag en niemand belt. Ik heb nu dus ook geen diepvriezer meer. Wij hebben , om de reparatie goed te laten verlopen zelfs ingevroren levensmiddelen weggegooid en nu laat men ons gewoon stikken. Ik heb de heer Luc Mertens van Cinem in Ternat, vanavond een mail gestuurd met de opmerking, dat ik morgen, voor 12 uur, hier een adequate technicus wil zien, anders dien ik een klacht in bij Testaankoop en stel Cinem verantwoordelijk voor de onkosten die wij hebben gemaakt, door het leegmaken van het vriesdeel, dat door de 'reparatie' van de ijsblokjes automaat nu ook niet meer functioneert. We hebben de levensmiddelen, die we gelukkig konden bewaren in een kleine tafelkoelkast met diepvriesvakje, moeten weggooien Hopelijk kunt u ons hierbij ter zijde staan.John van Mulken