Terug

myproximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Proximus

19/12/2023

Beste,reeds een aantal jaar proberen wij op de myproximus te geraken, niet enkel voor de facturen te kunnen raadplegen,maar ook om de bankgegevens van domiciliëring te wijzigen, aangezien we vroeger reeds klant waren, geraken we met onze oude emailadres er niet meer op.we zijn al X maanden verder en er gebeurt nog steeds niet, van puntje naar paaltje gestuurd

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. L.

17/01/2024

Beste klant,Ik heb u proberen te bereiken in verband met uw My Proximus probleem maar ik heb u helaas niet kunnen spreken. Wij willen u graag helpen met het probleem dat u heeft met MyProximus.Graag hadden we wat meer informatie ontvangen zodat we uw dossier naar onze experts kunnen doorsturen.Is het probleem enkel op de website, de app of beiden? Hebt u al een andere browser geprobeerd of de cookies en de cache van uw browser geleegd? Hebt u de app al eens in 4G verwijdert en opnieuw in 4G gedownload? We willen graag een duidelijke verklaring van het probleem, en wij zouden graag screenshots ontvangen van de handelingen en de foutmeldingen die u krijgt, graag met het tijdstip vermeld.Ook ontvang ik graag een printscreen van de webpagina inclusief URL of van de app met vermelding van de datum en het tijdstip. Dank u voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet,BrigitteHet My Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-19-14.52.20.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005082117] Ref. [THREAD_ID:1921005082117]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform