Terug

MyEdenred probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Edenred Belgium

13/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10/07/2024 liet ik mijn kaart blokkeren en een nieuwe aanmaken. Sindsdien geraak ik langs geen enkele weg meer in MyEdenred. Zelfs met ItsMe lukt dit niet en na meerdere (!) calls met de klantendienst lukt het nog altijd niet. Opvallend is dat de klantendienst allen een andere reden gaven of simpelweg in het midden van het gesprek afhaakten. Uiteindelijk kreeg ik een mail van een zekere 'BOLLION Nicolas' van Edenred die geen benul had van wat het probleem effectief was. Deze laatste heeft na mijn uitleg van de situatie uiteindelijk niets meer laten weten na nog drie (!) opvolgingmails van mijn kant. Dit heeft geleid dat ik nu maanden aan een stuk niet aan mijn saldo kan komen op mijn Edenred-kaart. Inkopen doen wordt hierdoor onnodig lastiger! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25 augustus 2024 een nieuwe Edenred-kaart dat WERKT met een pincode naar mijn eigen keuze. Voor de triestige klantendienst - die een bedrijf als Edenred onwaardig is - en voor het veroorzaakte ongemak in mijn huishoudelijke financiën wens ik een échte compensatie te ontvangen van Edenred tegen 20 augustus 2024. Met vriendelijke groeten, Kevin Tshinkobo

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: K. T.

16/08/2024

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2481715). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?I can neither log into MyEdenred nor create an accountI have a MyEdenred account and can no longer log in Please follow the steps below: Try to recover your... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenHow can I check my balance?On your Personal Web Space onMyEdenred.be On the free MyEdenred mobile app Via a text message (send SALDO... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenI can't log in to itsmeDid you have a problem logging in using the itsme® app? This may be due to the fact that: You haven’t created a... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenI can neither log into MyEdenred nor create an accountI have a MyEdenred account and can no longer log inPlease follow the steps below:Try to recover your emailassword. More info here.If you are sure the credentials you are using are the right ones, try to create a new accountIf this does not work, please contact our customer service via this form.I receive an error message when creating my accountYou want to create your MyEdenred account on the app but a message tells you that the data's are not correct ? This means that you already have a MyEdenred account.Please proceed to the following verifications, in the defined order:Try to log in with your email address and, if necessary, retrieve your password via Log in forgotten passwordIf you don't remember your email address, you can retrieve via Login Forgot your email?If the previous steps didn't help you to solve the problem, please contact our customer service via this form.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ NeeMet vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Klachten 13 aug 2024 22:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌MyEdenred probleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[4EW4ZR-6LL1L]

Edenred Belgium

Naar: K. T.

19/08/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2481715) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 19 aug 2024 14:04 CEST Beste Kevin,Ondertussen hebben we uw aanvraag opnieuw opgenomen en verder behandeld. We zijn er van overtuigd dat alles nu in orde zou moeten zijn, maar zoals vermeld in ons antwoord, mocht er toch nog bijkomende hulp nodig zijn, laat dan gerust iets weten.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 13 aug 2024 22:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌MyEdenred probleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[4EW4ZR-6LL1L]

Edenred Belgium

Naar: K. T.

20/08/2024

Hallo,U was onlangs in contact met onze klantendienst.Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenUw vraag ging over: Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 19 aug 2024 14:04 CEST Beste Kevin,Ondertussen hebben we uw aanvraag opnieuw opgenomen en verder behandeld. We zijn er van overtuigd dat alles nu in orde zou moeten zijn, maar zoals vermeld in ons antwoord, mocht er toch nog bijkomende hulp nodig zijn, laat dan gerust iets weten.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 13 aug 2024 22:30 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌MyEdenred probleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteamWEBSITEHELP CENTER© Edenred[4EW4ZR-6LL1L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform