Terug

Mycollections

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: My Collections bv

01/04/2020

Beste, Ik kreeg vandaag een brief binnen van My Collections waarin zij naar eigen zeggen voor de 2de keer een betalingsherinnering doorsturen. Echter heb ik nooit iets bij dit bedrijf besteld, ken ik het bedrijf niet en heb ik ook geen interesse in de diensten die zij aanbieden. Kennelijk bellen zij mensen op op enquêtes te doen..Nu vragen zij mij om 35 euro te betalen voor underwear die ik niet ontvangen heb, niet besteld heb..Ik heb een heel jaar miserie gehad met Proximus daar dat er continu van die callcenters mij bellen om mij zaken te proberen aan te pappen. Nu is dat eindelijk opgelost en krijg dit nu..Hoe komen die mensen überhaupt aan mijn gegevens? Ik weiger dit te betalen. Mvg, De Backer Raphaël

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: R. D.

03/04/2020

Geachte,Wij hebben uw mail reeds rechtstreeks beantwoord. Mocht u n.a.v. die mail nog vragen hebben, vernemen wij het uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenMy CollectionsBpost EMC - My Collections bvPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT:02/899.20.65E:info@mycollections.beIBAN:BE85363105668406Ondernemingsnummer: 0507.989.196 www.mycollections.bewww.mycollections.nlwww.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform