Beste,
Sinds december 2024/januari 2025 is de administratie van Scarlet volledig overgegaan naar Proximus.
Sindsdien kan ik niet meer inloggen op "My Scarlet".
Ik heb al een 10-tal keer telefonisch contact gehad met Scarlet Klantendienst, maar telkens krijg ik te horen dat ze op de hoogte zijn van het probleem en ze er spoedig werk van maken om dit op te lossen.
Ik heb nu al meer dan 6 maand geduld uitgeoefend en vindt dat het nu echt wel de spuigaten begint uit te lopen!
De "migratie" zoals ze dat nomen verloopt dus niet zoals gehoopt en de problemen blijven maar aanslepen. Blijkbaar zou het niet mogelijk zijn om mijn gegevens over te zetten omwille van het feit dat ik een vennootschap heb (Coursier Frans bv).
Ik ben, met mijn bv, al sinds jaar en dag klant bij Scarlet.
Ik heb in mijn laatste mail naar Scarlet als deadline 23/07/2025 doorgeven om het probleem op te lossen... Jammer genoeg krijg ik daar geen reactie meer op.
Ik zou het ook niet meer als normaal vinden dat ik voor al die maanden dat ik geen gebruik kan maken van "My Scarlet" een financiële tegemoetkoming zou krijgen, maar daar krijg ik dus ook geen reactie op.
Kunnen jullie mij hierbij helpen/steunen?