Terug

MY PACKAGE IS TAKING LONG TO BE DELIVERED

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. I.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/02/2023

Dear,I ordered in bol.com last February 8. I chose a pickup point but apparently GLS sent an email to me that they can't deliver my package yet due to anomaly. It was already 2 times. I tried to contact them but they did not reply.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. I.

14/02/2023

Hello,Can you please provide us a parcel number so we can check this with our depot.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

K. I.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/02/2023

Here is my parcel number: 8016591944

K. I.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/02/2023

Parcel number67645926061

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. I.

16/02/2023

GoedemiddagHieronder info dat wij van onze depot gekregen hebben - parcel is geleverd in parcel shop zoals gevraagdDank uMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform