Terug

My Luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Luminus

12/08/2022

Sinds april 2022 krijg ik steeds de boodschap Geen geldig contract gevonden. Al meermaals gebeld en gemaild met steeds hetzelfde antwoord: De achterliggende diensten zullen het oplossen. Geen geldige contracten gas en elektriciteit, dus geen mogelijkheid tot invoeren van verbruiksgegevens en aanpassing/opvolging van de voorschotfactuur. Volgens My Fluvius is mijn afrekening in december. Toch heb ik een gepeperde afrekening van €1108,71 gekregen waarvoor ik, uit boosheid, een betaalovereenkomst heb aangevraagd. Rest me nog 2x€275 te betalen + een maandelijkse voorschotfactuur van €448. Maar zonder geldige contracten in My Luminus kan ik niets meer aanpassen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform