Terug

my e-press

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. C.

Naar: Proximus

24/09/2020

BesteOP 4-08-2020 ben ik overgeschakeld naar pack FLEX waardoor ik ook het laatste nieuws digitaal gratis kan lezen maar dit werkt niet (heeft nooit gewerkt )Ik heb verschillende keren gebeld en mails gestuurd naar proximus en het laatste nieuws maar het probleem word maar niet opgelost Op een paar mails heb ik ook geen antwoord gekregenMijn account werkt wel bij HLNIk heb ook de GID code die ik van proximus heb gekregen al doorgegeven geen resultaatGrts

Berichten (1)

Proximus

Naar: F. C.

05/10/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192969828350]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform