Beste, onlangs kreeg mijn vader telefoon van My Collections, er werd hem duidelijk uitgelegd dat hij iets gewonnen had door een deelname aan een wedstrijd van Lidl (wat ik ten zeerste betwijfel daar we zelden/nooit meedoen aan dergelijke wedstrijden).Hij had een 'Harley Davidson' gewonnen en moest alleen zijn gegevens nog doorgeven. Hoewel ik mijn vader hier al vaak voor gewaarschuwd heb is hij toch in deze oplichtingstruc gelopen en heeft hij een factuur aan zijn been van €15,90 en daarbovenop nog een abonnement van €30 + €6 verzendingskosten.Wij zijn hier helemaal niet mee opgezet en hebben dan ook onmiddellijk een stopzetting gevraagd van heel de procedure. We hebben een bevestiging hiervan gekregen, maar dienen zelf op te draaien voor de terugzending van het pakket wat toch een aardige cent kost aangezien het om flinke frankering gaat.Wij zijn hier helemaal niet mee akkoord, al zeker niet omdat we het gevoel hebben opgelicht te zijn, je wint een prijs en daarnaast moet je je blauw betalen. Bij annulering draait de consument nog eens op voor de retourskosten. Dit kan toch niet?Wij hopen alvast op een oplossing waarbij we geen kosten hebben, want dit is niet aanvaardbaar!