Terug

Multitax

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Testaankoop

06/06/2023

Ik wil een nieuwe aangifte toevoegen in multitax voor het aj 2023. Ik geraak via Testaankoop op het platform van Wolters Kluwer. Daar zie ik mijn aangifte van vorig jaar. Ik kan een nieuwe aangifte maken voor het aj 2023 maar wanneer ik er gegevens wil invullen krijg ik een scherm met het logo van Testaankoop met een ronddraaiende cirkel en dit scherm verandert niet.Ik heb al twee maal (11 en 23/05/2023) telefonische contact gehad met Testaankoop op het nummer 02/542 33 97 met twee maal hetzelfde resultaat : het probleem wordt genoteerd, zal worden onderzocht, en daarna hoor ik niets meer. Vermits er geen oplossing komt, zelfs geen antwoord, vraag ik terugbetaling van 12 maanden abonnementsgeld voor Multitax.Het spijt me dat Testaankoop het tegenover haar klanten/leden niet beter doet dan de andere bedrijven/organisaties die u in uw publicaties aanklaagt.

Berichten (8)

Testaankoop

Naar: L. V.

07/06/2023

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden onderzocht.Ze gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: L. V.

12/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Testaankoop

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Testaankoop

Naar: L. V.

15/06/2023

Beste abonnee,Bedankt om ons op de hoogte te brengen van uw probleem met de toegang tot de Multitax, uiteraard willen wij ons eerst en vooral verontschuldigen voor dit ongemak. Daarom hebben wij uw klacht intern doorgegeven aan de betrokken dienst. Uw dossier is momenteel bij hen in behandeling.Twijfel niet om ons verder te blijven aanspreken in verband met uw dossier, wij helpen u graag verder!Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

L. V.

Naar: Testaankoop

28/06/2023

Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn bericht van 14/06/2023. Toegang tot multitax is nog steeds niet mogelijk. Ik vraag dus nogmaals om terugbetaling van 12 maanden abonnement op multitax 2023 dat ik dus niet kan gebruiken.

Testaankoop

Naar: L. V.

29/06/2023

Beste,We ontvingen gisteren van onze betrokken dienst het bericht dat het probleem in verband met uw toegang tot de Multitax zou opgelost zijn. Het spijt ons dan ook ten zeerste dat dit nog steeds niet het geval is.Daarom hebben we uw melding opnieuw intern doorgestuurd zodat men dit kan nakijken.We verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak en proberen dit zo snel als mogelijk te herstellen.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

L. V.

Naar: Testaankoop

16/07/2023

Na een telefoongesprek en enkele mails heen en weer heb ik in mijn laatste mail van 04/07/2023 medegedeeld dat ik nog steeds geen toegang had tot Multitax. Ondertussen is de uiterste datum voor het indienen van mijn belastingaangifte via tax-on-web verstreken zonder dat ik enige berekening of simulatie kon maken voor het aanslagjaar 2023. Ik vraag dus nogmaals de terugbetaling van 12 maanden abonnementsgeld voor Multitax die mij dus niets hebben opgeleverd. Over de terugbetaling van mijn nutteloos abonnement heb ik tot nu toe geen enkele reactie ontvangen.

Testaankoop

Naar: L. V.

17/07/2023

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden bekeken.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform