Terug

Multimedia aankopen zonder toestemming of weten.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. I.

Naar: PM Connect Limited

29/10/2021

Beste. Ik krijg sinds 3 maanden extra bedragen op mijn factuur bij Orange. Na het bellen bleek het om een betaling te gaan over een multimedia aankoop via PM connect. Zij hebben deze optie geblokkeerd maar we hebben ondertussen zonder te merken 3 bedragen van 19,47-19,47 en 25.96 te veel betaald zonder het te weten. Orange zegt dat zij hier niets aan kunnen doen. Ik kreeg ook geen vraag met overzetten van nieuwe nr. of ik deze optie wou blokkeren wat zij beweren dat het altijd gevraagd wordt. Hoe kunnen we dit oplossen ?Mvg,Ilker Ciftci

Berichten (1)

PM Connect Limited

Naar: C. I.

29/10/2021

BesteBedankt voor je email.Zou u de klant vriendelijk willen vragen contact met ons op te nemen zodat wij hem verder kunnen helpen.Als u nog vragen heeft over onze diensten en producten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.Vriendelijke groeten,SophieEscalatieteam voor klantenservice-----------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform