Terug

MULTI BOEKET NL

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Proximus

25/02/2019

Proximus factureert al zeker sedert januari 2018 een 'multi boeket nl' (o.a. blijkbaar voor Discovery - waar ik nooit naar kijk) aan voor 14,95 euro. Dit zou gebeurd zijn bij verandering van formule. Ik ben in aug/sep 2017 overgestapt naar een business-pakket. Misschien ligt daar de fout. Op 11 februari ben ik naar de Proximus-winkel in Ieper geweest en heeft de medewerker daar deze bundel afgevinkt. Hij vertelde wel dat dit door zijn collega had moeten gebeuren bij overstap van ene naar andere bundel. Dit is niet gebeurd en ik heb het pas bij de laatste factuur opgemerkt. Ik heb contact opgenomen met Proximus en kreeg Liana aan de lijn (02 588 15 12). Zij heeft vorige week al 1 maand gecrediteerd. Dit vind ik onvoldoende, want het gaat minimaal om 179,40 euro (12 x 14,95 euro). Ik heb zonet nogmaals met haar gebeld en nu kan ze plots tot 4 maanden crediteren. Wat ze ook beloofd heeft te doen. Als ik meer wilde, dan moest ik me tot 'hogere instanties' wenden en ze noemde jullie. Ik vermoed dat er nog achteloze Proximus-klanten zijn die deze som nietsvermoedend maandelijks betalen.

Berichten (5)

Proximus

Naar: S. D.

26/02/2019

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192951984476]

S. D.

Naar: Proximus

26/02/2019

Beste ProximusZoals reeds gezegd kreeg ik vorige vrijdag reed 15,81 euro terugbetaald. Vandaag kreeg ik opnieuw een sms dat er nog eens 78,61 euro terugbetaald zal worden. We zijn dus op de goeie weg. Ik zou ook graag hebben dat u de klanten die zich hiervan niet bewust zijn proactief verwittigd. Dit zou getuigen van klantvriendelijkheid, want velen beseffen het waarschijnlijk niet omdat het over een relatief klein maandelijks bedrag gaat. In totaal kan het evenwel oplopen, zoals ik heb vastgesteld. Alvast bedankt om verdere stappen te ondernemen.Stefaan Dehaerne

Proximus

Naar: S. D.

26/02/2019

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192952007676]

Proximus

Naar: S. D.

26/02/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192952010752]

Proximus

Naar: S. D.

26/02/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192952011202]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform