Geachte mevrouw/heer,
Op 03/03/2024 kocht ik een MSI Gaming laptop Raider GE78 HX 14VIG-640BE in uw winkel en betaalde ik er 3899 € voor.
Na 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de laptop weigert om op te starten.
Op 12/06/2024 ging ik naar de mediamarkt in Kortrijk om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Het product werd hierop verzonden naar het MSI service center, maar kort daarna werd mijn verzoek is afgewezen omdat het moederbord schijnbaar is gebroken. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik de hardware nooit heb aangeraakt en enkel het toestel heb opengemaakt om te kijken welke soort extra SSD ik kon plaatsen indien dit nodig zou geweest zijn. Dit was al in de eerste week na de aankoop en hierna werkte hij zonder problemen!
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Tim Callewaert
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs