Terug

Movie and meal, enkel meal?!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Bongo

03/02/2020

Ik heb een Bongo movie en meal bon gekregen en geregistreerd. Daarmee ben ik gaan eten in een restaurantje in Gent waarna we vervolgens naar kinepolis gingen voor een film te bekijken. Thuis reeds goed gezocht op de website van bongo of er eventueel bioscooptickets in mijn account zaten maar deze niet gevonden. Enkel de bongobon met barcode dus meegenomen naar de cinema. Eenmaal daar aangekomen naar de balie met de bon kregen we te horen dat we een extra mail moeten krijgen met afzonderlijke code's, deze mail nooit gehad.. Ook niet bij spam.. Bongo bon zelf werd niet als geldig aanzien in de cinema, we besloten uiteindelijk zelf een ticket te betalen maar door het lange wachten aan de balie waren ondertussen alle plaatsen weg in de zaal waardoor we terug naar huis moesten keren zonder film en dus voor niets naar Gent gereden zijn..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform