Terug

MOVE ON contractuele voorwaarden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Touring

30/08/2023

Beste, Ik sloot destijds bij Touring een Move On World contract af voor mij en mijn partner. Een van de voordelen van dit contract was dat we per jaar 6 vouchers kregen voor toegang tot de Brusselse luchthaven lounges, vrij te gebruiken gedurende het jaar. Onlangs wijzigde Touring de naam van het Product en schreef ondermeer dat niets wijzigde en letterlijk dat Toegang tot luchthaven lounges (ter waarde van max. € 255) wat overeenstemt met 6 vouchers. Op het gebruik van deze vouchers was geen beperking, dit is trouwens nergens vermeld in de algemene voorwaarden noch op de website van Touring. Gezien de vouchers niet meer werden geleverd, heb ik proberen te bellen naar Touring gedurende de kantooruren naar de klantendienst. Na 36 Min wachten (wat eigenlijk niet correct is) besloot ik een mail te sturen naar de klantendienst met de vraag naar de vouchers voor de lounges. Ik kreeg het antwoord dat we per familie lid recht hadden op 1 voucher per jaar. Zelfs na het verwijzen naar de voorwaarden, de geleverde vouchers in het verleden en de communicatie van Touring, bleef Touring bij zijn standpunt. Dit lijkt mij enerzijds misleidende reclame maar ook een eenzijdige wijziging van de voorwaarden. Bovendien betekent dit 170€ potentieel verlies op mijn contract.Dit had ik niet verwacht van Touring


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform