Geachte,Ik schrijf u aan volgend op uw mail van 2 november jongstleden aangaande het voertuig van mevr. Claudine Orroi.Vooreerst wil ik u bevestigen dat er geen enkel verbeteringsactie open staat op het voertuig van mevr. Orroi.Ik betreur dan ook om te vernemen dat zij geconfronteerd werd met een ingrijpende panne aan haar voertuig.Verder stel ik vast dat het voertuig van mevr. Orroi niet werd aangekocht binnen het verdelernetwerk van BMW Group Belux. Hierdoor kan er ook geen enkel aanspraak gemaakt worden tot enige schadevergoeding.Anderzijds is het steeds mogelijk om via een officiële BMW verdeler een aanvraag tot het bekomen van een commerciële tussenkomst in de herstellingskost van de wagen te richtten aan BMW Group Belux. Hiervoor dient er wel een diagnose gesteld te worden bij een officiële BMW verdeler binnen het verdelernetwerk van BMW Group Belux.Het resultaat van die aanvraag zal op basis van objectieve parameters zoals regelmatige opvolging binnen het verdelernetwerk van BMW Group Belux voor aankoop en onderhoud, de aard van de panne, leeftijd en kilometerstand van de wagen, bepaald worden.Tot slot hoop ik u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Hoogachtend,Rafayel Terteryan[SRNUMBER=1-54898986592]