----------------------------------------------Jonathan, 5 sep 2023 15:37 CESTBeste Martine,Bedankt alvast om hiervoor contact met ons op te nemen.Het spijt ons in de eerste plaats dat de montage niet is verlopen zoals het hoort. Aangezien je kon genieten van een gratis montage, is het uiteraard wel de bedoeling dat je gebruik kunt maken van je aankoop na de levering.We betreuren het dat hiervoor nog een extra montage heeft moeten plaatsvinden and deze niet naar behoren kon worden uitgevoerd, omdat je over de verkeerde vijzen beschikte. Het is uiteraard wel de bedoeling dat je van de juiste vijzen voorzien wordt, maar deze moesten in productie gaan. We zijn ons bewust van de problematiek and hebben bepaalde leveringen tegengehouden in afwachting van de correcte montageset.We zijn ons zeker ook bewust van de dringendheid van dit probleem and hebben het nodige gedaan om deze zo snel mogelijk te laten produceren. Bij deze hebben we groen licht gekregen om de correcte vijzen te kunnen leveren, zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je mooie aankoop.Het is zeker niet de bedoeling dat je geen oplossing ontvangt. We waren in afwachting van de nodige feedback intern vooraleer we effectief actie konden ondernemen. Zodra we jou een oplossing aanbieden, is het ook zeker de bedoeling het probleem in 1 geheel te verhelpen.We hebben jou gecontacteerd via mail om een afspraak te maken omtrent het leveren van de correcte vijzen.Onze uirukkelijke verontschuldigingen voor het ongemak dat je hebt ervaren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 4 sep 2023 10:50 CEST ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9KYWMW-9L3X3]   ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9KYWMW-9L3X3]