Terug

montage van bestelde artikelen niet gebeurd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

03/08/2023

Ordernr 147094996 op naam van Patrick Michiels (patrickenmartine@telenet.be)Ik bestelde bij Juntoo 4 barkrukken + zitting samen met nog andere artikelen. Door het volume van bestelbedrag was de montage gratis. Bij Juntoo was men vergeten de montage in te plannen waardoor er een namontage moest gebeuren. Ook deze namontage is slechts deels uitgevoerd.Bijkomend worden de verkeerde (te korte) vijzen geleverd waardoor de zitting niet kan bevestigd worden op het onderstel. Men kan geen andere vijzen bezorgen!Hierdoor kunnen de stoelen niet correct gemonteerd worden en zijn ze onbruikbaar.Juntoo stelt geen oplossing voor.Nochtans zijn er 2 opties:1. ofwel worden alsnog de juiste vijzen geleverd zodat de montage alsnog door Juntoo kan gebueren2. ofwel wordt het bedrag van de aangekochte stoelen volledig terugbetaald.Geen enkele klantgerichte oplossing en wij blijven in een impasse.

Berichten (6)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: M. S.

15/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Juntoo (Overstock Home)

Naar: M. S.

15/08/2023

----------------------------------------------Benno, 15 aug 2023 12:20 CESTHallo Patrick en MartineNet had ik jullie even opgebeld naar aanleiding van testaankoop en in verband met jullie montage die niet vlot loopt. Ik kreeg helaas niemand aan de lijn dus ik heb een voicemail ingesproken.In mijn voicemail kan je horen dat ik even je dossier heb bekeken, en vast heb gesteld dat je wel degelijk de juiste vijzen zou ontvangen hebben. Als deze niet passen, is er een probleem bij onze fabrikant en zullen we dit intern proberen op te lossen. Ook heb ik gezien dat er een monteur is langs geweest bij jullie om alles in elkaar te zetten. Zij maakten ook melding van de vijzen maar de montage zou wel gelukt zijn, graag had ik hier ook even naar gepolst.Via testaankoop had je twee oplossingen aangehaald, zijnde juiste vijzen + montage of een terugbetaling van je stoelen. Het eerste voorstel zou nu normaal voldaan moeten zijn maar je mag me nog laten weten of dit naar wens is geweest.Je tweede voorstel kan ik helaas niet op ingaan. Het beste dat ik kan doen zou zijn om de prijs van de montage terug te betalen.Een ander voorstel waar ik nog aan dacht, is dat jullie eventueel zelf een aantal vijzen aankopen in de betere doe-het-zelf-zaak, je mag hiervan de bestelbon opsturen naar ons en dan zal ik tussenkomen in de prijs. We kunnen dan nog steeds een team naar jullie sturen om de stoelen opnieuw te monteren met de nieuwe vijzen.Laat me gerust weten wat je mening is hieromtrent en dan zal ik terugkoppelen naar jou.Ik hoor het graag!----------------------------------------------Klachtenbox, 3 aug 2023 09:02 CEST ~~RPGbelgiumBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[L6ZYYE-MVYZN] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[L6ZYYE-MVYZN]

M. S.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. S.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

04/09/2023

Inmiddels zijn wij weer meer dan 3 weken verder en werden de correcte vijzen nog steeds niet bezorgd. Op onze mail (antwoord op bericht van benoo) krijgen wij zelfs geen reactie. In elk geval klopt het antwoord dat je via Testaankoop geeft, niet. De mensen van de namontage hebben bevestigd dat nog steeds de foutieve vijzen werden geleverd. hiervan zijn foto's naar de naservice doorgezonden en was er in ons bijzijn telefonisch contact met de dienst naverkoop. De montage is dus in geen geval gelukt gezien de correcte vijzen blijkbaar omwille van een productiefout niet voorradig zijn. Jullie spreken elkaar dus constant tegen : hoe kan iets correct gemonteerd zijn als het materiaal niet voorradig is? Bovendien als de montage zou gelukt zijn , waarom moet ik dan als klant naar de juiste vijzen (weeral contradictie). Jullie leggen de oplossing bij de klant die zelf op zoek moet gaan noaar vijzen. Dit is toch wel de wereld op zijn kop.Nog steeds geen concrete datum wanneer de juiste platte zwarte vijzen worden geleverd. Enkel wanneer Testaankoop wordt ingeschakeld, stuur je een bericht.Ik wacht nog steeds op een correcte afhandeling en concreet antwoord.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: M. S.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Juntoo (Overstock Home)

Naar: M. S.

05/09/2023

----------------------------------------------Jonathan, 5 sep 2023 15:37 CESTBeste Martine,Bedankt alvast om hiervoor contact met ons op te nemen.Het spijt ons in de eerste plaats dat de montage niet is verlopen zoals het hoort. Aangezien je kon genieten van een gratis montage, is het uiteraard wel de bedoeling dat je gebruik kunt maken van je aankoop na de levering.We betreuren het dat hiervoor nog een extra montage heeft moeten plaatsvinden and deze niet naar behoren kon worden uitgevoerd, omdat je over de verkeerde vijzen beschikte. Het is uiteraard wel de bedoeling dat je van de juiste vijzen voorzien wordt, maar deze moesten in productie gaan. We zijn ons bewust van de problematiek and hebben bepaalde leveringen tegengehouden in afwachting van de correcte montageset.We zijn ons zeker ook bewust van de dringendheid van dit probleem and hebben het nodige gedaan om deze zo snel mogelijk te laten produceren. Bij deze hebben we groen licht gekregen om de correcte vijzen te kunnen leveren, zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je mooie aankoop.Het is zeker niet de bedoeling dat je geen oplossing ontvangt. We waren in afwachting van de nodige feedback intern vooraleer we effectief actie konden ondernemen. Zodra we jou een oplossing aanbieden, is het ook zeker de bedoeling het probleem in 1 geheel te verhelpen.We hebben jou gecontacteerd via mail om een afspraak te maken omtrent het leveren van de correcte vijzen.Onze uirukkelijke verontschuldigingen voor het ongemak dat je hebt ervaren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 4 sep 2023 10:50 CEST ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9KYWMW-9L3X3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9KYWMW-9L3X3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform