Terug

Montage fout Kinderwagen 3-in-1

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VakantieVeilingen

05/05/2020

Beste, Op 4 Februari heb ik een 3-in-1 kinderwagen Kinderkraft (zwart) “gewonnen” op vakantieveilingen.be. Ik heb deze een paar weken later toe gekregen en nog nooit kunnen gebruiken. De houders op de kinderwagen werden verkeerd gemonteerd waardoor de Maxi Cosy er niet kan inklikken. Ik heb verschillende mail gestuurd via het contacten formulier, maar nooit een antwoord mogen ontvangen (zelfs niet na 5 dagen zoals beloofd). Na lang wachten kreeg ik te horen dat ik filmpjes via mail moest doorsturen. Weer paar dagen wachten maar nog steeds geen antwoord. Blijkt nu de bestandgrootte te groot was. Na zelf gebeld te hebben, kreeg ik de vraag om kortere filmpjes te maken. Dit heb ik dan gedaan en doorgestuurd, nooit een antwoord op gekregen. Na weer zelf binnen te bellen hebben ze mij laten weten dat ze er mee bezig zijn.Ergens in maart heb ik van de leverancier adapters voor de maxicosy opgestuurd gekregen, maar nog steeds hebben wij hetzelfde probleem. Het probleem doet zich niet voor bij de adapters van de maxicosy, maar aan de houders van de kinderwagen die verkeerd gemonteerd zijn. Om het nogmaals duidelijk te maken heb ik verschillende foto’s opgestuurd met een duidelijke uitleg. De enige oplossing is een nieuwe kinderwagen! Ik belde dan voor de 4e keer naar de klantendienst van vakantieveilingen om dan steeds te horen dat ik binnen 2 weken terug moet bellen. Niemand kan mij duidelijk zeggen wanneer dit opgelost zal geraken. Het enige wat ik hoor is dat het momenteel druk is door de corona en ze er mee bezig zijn.Nu zijn we 4 maanden ver en de 3-in-1 kinderwagen is nog steeds niet hersteld of vervangen. Mijn vrouw bevalt in augustus en we rekenen echt op kinderwagen die we aangeschaft hadden bij vakantieveilingen. Geld terug is voor ons geen optie aangezien wij de kinderwagen voor een goede prijs geveild hebben en hierop rekenen. Ik heb vandaag een laatste keer binnen gebeld en ze hadden zogezegd goed nieuws... en dan verbrak de lijn. Ik probeerde binnen te bellen maar ze konden de collega die mij hielp niet doorverbinden en moest ik mijn uitleg opnieuw doen. Weer van 0 herbeginnen voor de 5e keer!!Met vriendelijke groeten,Dewaele Kevin

Berichten (5)

VakantieVeilingen

Naar: K. D.

05/05/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 424543. In verband met het Coronavirus is het momenteel erg druk bij onze klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je vriendelijk niet meer dan 1 bericht naar ons te sturen met betrekking tot deze vraag. Je vindt hier actuele informatie met betrekking tot het coronavirus, of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen. Bedankt voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

K. D.

Naar: VakantieVeilingen

06/05/2020

Geachte Vakantie Veilingen,Ik probeerde al reeds een oplossing te verkrijgen via mails en telefoon, maar na 4 maanden zit ik nog steeds met een defecte 3-in-1 Kinderwagen. Ik krijg steeds hulp van iemand anders en moet steeds mijn verhaal van het begin vertellen. We zijn nog geen stap verder. Daarom probeer ik het via Test Aaankoop. Graag had ik een oplossing gewenst tegen uiterlijk 13/05, anders ben ik genoodzaakt om stappen te ondernemen samen met Test Aankoop.PS. Ik heb al reeds 8 keer naar jullie gebeld en meermaals met jullie gemaild op 4 maanden tijd!Met Vriendelijke Groeten,Dewaele Kevin

VakantieVeilingen

Naar: K. D.

06/05/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 426703. In verband met het Coronavirus is het momenteel erg druk bij onze klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je vriendelijk niet meer dan 1 bericht naar ons te sturen met betrekking tot deze vraag. Je vindt hier actuele informatie met betrekking tot het coronavirus, of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen. Bedankt voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

K. D.

Naar: VakantieVeilingen

22/05/2020

Beste,Dit waren mijn afgelopen acties om tot een oplossing te komen:- 11 keer naar jullie gebeld- 10 tal keer naar jullie gemaild- Kinderkraft gecontacteerd- Testaankoop gecontacteerdJullie leverancier heeft mij een kinderwagen opgestuurd met een montagefout waardoor ik mijn nieuw aangekocht product niet kan gebruiken. Ik heb reeds vervangstukken gekregen maar die zijn nutteloos. Enige oplossing is een nieuwe kinderwagenNa 4 maanden heb ik nog steeds geen deftig antwoord van jullie. Volgende stappen die ik zal ondernemen:- Laatste keer bellen naar jullie op 23/05 om een oplossing te krijgen- Bij geen resultaat, verstuur ik een aangetekend schrijven met ingebrekestelling- Bij geen resultaat, stuur ik een mailtje naar meldpunt.belgie.be in verband met het niet nakomen van garanties- Bij geen resultaat, contacteer ik de consumentenombudsdienstVriendelijke groeten,Dewaele Kevin

VakantieVeilingen

Naar: K. D.

22/05/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 456497. In verband met het Coronavirus is het momenteel erg druk bij onze klantenservice. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Om iedereen zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je vriendelijk niet meer dan 1 bericht naar ons te sturen met betrekking tot deze vraag. Je vindt hier actuele informatie met betrekking tot het coronavirus, of neem een kijkje bij de veelgestelde vragen. Bedankt voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform