Terug

Mondial Relay

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

T. S.

Naar: Mondial Relay

19/06/2024

Een pakket verkocht via Vinted heeft meer dan een maand bij Mondial Relay rondgezworven van magazijn naar magazijn. Zie link: https://www.mondialrelay.be/nl-be/shipment-tracking?country=FR&codeMarque=MR&numeroExpedition=49553340&language=NL En net op de dag dat ze de claim van verloren pakket van Vinted krijgen dat het pakket verloren is, komt het opeens spontaan wel aan. Volledig gehavend.De klant heeft zelf toegegeven in de chat dat het pakje door Mondial Relay is beschadigd en wil mij helpen met een claim in te dienen. De automatische processen van Vinted betalen na deze claim de koper volledig terug, de koper mag mijn pakket houden en Vinted houdt hun handjes af van een claim te maken bij Mondial Relay. Ik zou graag de claim voor beschadiging bij Mondial Relay leggen en eis dan ook van hen een volledige vergoeding. Ik heb ook al in mijn Vinted profiel aangegeven nooit meer met Mondial Relay te willen verzenden wegens deze wanpraktijken. Zoals het nu staat ben ik én pakket én geld kwijt. Mondial Relay is niet beschikbaar voor commentaar, en laat niets weten op eerdere contactpogingen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform