Terug

Mondial relay:foutive levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Mondial Relay

01/07/2020

Bijgevoegd vind u de mail die ik naar mondial relay gestuurd heb. Hierin leest u heel het verhaal.BesteOp 22/06 heb ik een verzending aangemaakt tav Eric Weder, via jullie verzenddienst, betreffende expeditienummer 48 060 213 (verzendetiket zie bijlage). Op zaterdag 27/06 heeft dhr Weder een pakket ontvangen via Post.nl. Dit is echter NIET het pakket dat ik verzonden heb. Het betreft een pakket met als afzender Escaperoom Lommel Bvba en ontvanger bol.com. Zoals u kan zien in bijgevoegde foto is er over het verzendlabel een etiket gekleefd met de barcode van mijn zending aan dhr Weder. Ik heb contact opgenomen met Escaperoom Lommel en zij bevestigen dat er idd een zending van hen onderweg was naar bol.com. Het betreft zending met expeditienummer 48 086 103 (verzendetiket zie bijlage) Deze zending is NIET aangekomen bij bol.com (aangezien deze bij Dhr Weder staat). Dhr Weder heeft contact opgenomen met Post.nl. Zij kunnen hem echter niet verder helpen en geven hem het advies dat ik, als afzender, contact opneem met jullie, Mondial Relay, die instaan voor de verzending van het pakket. Ondertussen heb ik telefonisch contact met jullie gehad en werd ik op een grove manier de laan uitgestuurd met de boodschap dat ik zelf moet achterhalen waar mijn pakket gebleven is en dat jullie verder niets voor mij kunnen doen!Ondertussen heb ik opnieuw contact opgenomen met Escaperoom. Ze hebben met bol.com contact gehad betreffende mijn verloren pakket maar tot op heden is er geen duidelijkheid over de locatie van mijn pakket. Dhr Weder is bereidt om het fout geleverde pakket terug te bezorgen aan Escaperoom. Maar ondertussen blijft mijn pakket zoek en word ik telefonisch niet verder geholpen bij jullie.Via deze mail wil ik jullie met aandrang vragen te achterhalen waar mijn pakket gebleven is. Ik maak hiervan melding zoals jullie aangeven in jullie voorwaarden:Voor een betere afhandeling van klachten met betrekking tot het vervoer van een pakket, kan de Klant gebruik maken van een contactformulier op de pagina voor het volgen van pakketten. Wij adviseren de Klant om zich te melden binnen 15 kalenderdagen vanaf de inontvangstname van het pakket door MONDIAL RELAY.Vervoerklachten worden binnen een termijn van maximaal 15 kalenderdagen vanaf ontvangst van de klacht afgehandeld door de diensten van MONDIAL RELAY. De klacht moet gericht worden aan de klantendienst met vermelding van het pakketnummer:- via e-mail of per post voor Particuliere klanten naarCustomerservicebe@mondialrelay.beMondial RelayKlantendienstSquare Fabelta 31480 TubizeIndien het pakket niet gevonden wordt verwacht ik een vergoeding van jullie uit volgens jullie eigen voorwaarden! MONDIAL RELAY kan aansprakelijk worden gesteld in geval van verlies van het pakket of van vastgestelde beschadiging. Er bestaat geen aansprakelijkheid in onder meer de volgende gevallen:- bij nalatigheid of een fout van de Klant en/of de ontvanger (onjuiste gegevens van de afzender of ontvanger, valse verklaringen ...)- in geval van overmacht (niet te voorziene, onstuitbare en van buitenaf afkomstige gebeurtenissen)- bij omstandigheden waarop MONDIAL RELAY geen invloed heeft,- bij een eigen gebrek van het voorwerp- bij niet-naleving van de plichten door de Klant met betrekking tot de beperkingen voor het aannemen van pakketten, de voorwaarden voor het aanbieden van pakketten,- bij niet-naleving van de best practice-regels voor verpakking (https://www.mondialrelay.fr/media/96860/mondial-relay-cahier-des-charges-homologation-emballages.pdf ), met name voor breekbare voorwerpen (vaatwerk, serviesgoed, flessen, glaswerk ...). Indien het pakket gevonden wordt wens ik een compensatie voor de extra verzendkosten die er gemaakt worden. Escaperoom Lommel bvba heeft ondertussen bij jullie ook een klacht ingediend. Hopelijk raakt deze situatie snel opgelost.Mvg Anja Monten

Berichten (4)

Mondial Relay

Naar: A. M.

01/07/2020

Geachte,We hebben de klacht voor de zending van Dhr Eric Weder goed ontvangen en zal met spoed behandeld worden.Er is een fout opgetreden met de verwerking van deze zending. De verzender, Dhr Weder zal volgens onze algemene voorwaarden vergoed worden,m.a.w. 25 Eur (zending zonder verzekering)CordialementMet vriendelijke groetenKind regards,Mondial RelayInside SalesOffice 3223400616Email customerservicebe@mondialrelay.beDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 1 juillet 2020 09:37À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: Klacht: Mondial relay:foutive levering (CPTBE00960685-94)

A. M.

Naar: Mondial Relay

01/07/2020

BesteTen eerste wil ik u er attent op maken dat de VERZENDER van dit pakket ikzelf, Anja Monten is en dat de ONTVANGER Dhr Eric Weder is.Ten tweede, hoe zal u deze vergoeding uitkeren? Ten derde willen wij een onderzoek instellen naar de locatie van het pakket aangezien het om een uniek item gaat. Van Post Nl hebben wij vernomen dat u als afhandelaar een onderzoek kan aanvragen bij hen. Graag van u kant een inspanning om dit te realiseren. Mvg Anja

A. M.

Naar: Mondial Relay

03/07/2020

Mondial relay,Wij wachten nog steeds op een antwoord van jullie...

Mondial Relay

Naar: A. M.

15/07/2020

Beste,We danken u voor uw verzoek en bieden onze excuses aan voor dit ongemak.Het pakket is officieel verklaard als verloren op 1/07/2020 binnen 2-3 weken zal de zender een vergoeding van 25 euro ontvangen .We blijven tot uw beschikking voor eventuele andere verzoeken.Met vriendelijke groeten,Het Mondial Relay Team.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform