Terug

Mondial Relay diefstal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Mondial Relay

05/11/2022

Beste,Op 2/11 verstuurde ik een pakket met goederen richting Frankrijk met Mondial Relay, na een verkoop op Vinted.De totale waarde van deze goederen bedroeg 113.81 euro.Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag enkele foto's en een boos bericht door van de koper.De doos arriveerde, maar is (buiten het verpakkingsmateriaal) volledig leeg. Ikzelf heb de doos ingepakt, volledig met transparante tape. Bij aankomst was deze duidelijk opengemaakt en terug dichtgeplakt met bruine tape. Hiervan heb ik zwart op wit bewijs met de genomen foto's. Aangezien er nergens een beschrijving van de inhoud was, vermoed ik dat iemand toch wel een hele hoop pakketjes moet gecontroleerd hebben...Intussen al heel wat ervaringen met Mondial Relay gehad. Beschadigde pakketten kan ik nog begrijpen. Maar het ontvreemden van de inhoud ervan, dat is toch wel rampzalig.Op internet lees ik heel veel klachten, maar hier wordt weinig gevolg aan gegeven bij Mondial Relay zelf. Ik vraag dan ook vriendelijk of de koper van mijn item zijn zuurverdiende centen zou kunnen terugkrijgen. Vinted heeft namelijk geen optie 'verzekering', maar Mondial Relay zou bij deze wanpraktijken toch zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

Berichten (1)

D. V.

Naar: Mondial Relay

05/11/2022

Dit is het pakket met info van de ontvanger. Trackingcode: 25945948


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform