Terug

Mondial Relay beschadigt pakje en doet verder niets.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: Mondial Relay

13/05/2024

Ik heb op 19/04/2024 via een afgifte punt Mondial Relay 7 Euro betaald om een pakje te versturen naar een adres in Nederland. Omdat het pakje al 2 weken onderweg was heb ik een contactformulier ingevuld op de website van Mondial Relay. Ik heb hier nooit antwoord op gekregen. Ik heb toen meer dan een half uur aan de lijn gehangen voor dat er iemand mij kon zeggen dat het pakje op dat moment in het depot Mondial Relay te Brussel is, het pakje zou beschadigd zijn geraakt tijdens het transport van een Mondial Relay transporteur. Ik heb het pakje teruggevraagd aan Mondial Relay, maar deze houden het nu achter. Ze lieten me weten dat ze me 25 Euro zouden terugbetalen. Het pakje is meer waard dan (25-7 ) 18 Euro.Volgens mij is dat diefstal.Mondial Relay reageert verder niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform