Terug

moet verzendkosten betalen tijdens garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. R.

Naar: bol.com

20/09/2023

Beste, ik bestelde een GSM Samsung Galaxy A03 Core t.w.v. 125 € op 17/3/2022 bij Bol.com. De aan/uit-knop werkt niet meer en ik contacteerde de (Nederlandse) verkoper-partner van Bol, dat was Phone Tunes. Het eerste contact was rond 15/8. Het duurt iedere keer bijna een week voor ik reactie krijg, als ik bel neemt hij niet op... Heb al een filmpje moeten doorsturen om te tonen wat het probleem was met de GSM. Na enkele weken laat hij dan weten dat ik het toestel maar moet opsturen... Ik dacht dat de verzendkosten voor de verkoper zijn, als het toestel nog in garantie is ! Ik heb ondertussen zelf contact opgenomen met Samsung België, maar na het ingeven van het serienummer van het toestel, kan ik het daar niet laten repareren wegens 'niet Europees'. Als ik dan iemand aanspreek van een winkel zeggen ze dat ik het niet moet opsturen, want ze gaan zeker en vast vertellen dat het kapot was door 'waterschade' (zodat het buiten garantie is). Ik ben er wel zeker van dat het niet met water in contact is gekomen... Kan ik niets regelen zodat ik een nieuw toestel kan krijgen, eventueel met een opleg ?Groetjes, Wim

Berichten (1)

bol.com

Naar: W. R.

21/09/2023

Goedemorgen Wim,Bedankt voor je bericht. Enorm vervelende situatie! We gaan contact opnemen met de partner om je te voorzien van een retourlabel zodat je de telefoon kosteloos kan retour sturen voor reparatie.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform