Terug

moeilijkheden bij overstappen van energieleverancier en contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Luminus

16/10/2023

Beste,Ik ben al enige tijd klant bij Luminus met een variabel contract. Eind deze zomer wilde ik overstappen naar vast contract en de beste deal was bij Mega. Dit heb ik toen gedaan. Binnen de 2 weken contacteerde Luminus mij met een veel betere deal op een vast contract. Ik heb toen het contract van Mega geannuleerd. Toen ik Luminus terug contacteerde bleek dat hun voorstel helemaal niet klopte en dat het dus helemaal geen betere deal was. Ik besloot toch even af te wachten. Dan bleek dat ze mij helemaal niet hadden overgezet naar een vast contract. Nu heb ik tijd verspilt aan wachten en ben ik een betere deal misgelopen dankzij de valse beloftes en daarna ook de zeer slechte opvolging. Na zeker 5x contact op te nemen met Luminus die mij blijkbaar niet verder kunnen helpen, ben ik het heel beu.

Berichten (1)

J. C.

Naar: Luminus

03/11/2023

Beste,Kan u aub reageren op deze klacht.MvgJolie Claeys


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform