Beste,Ik schrijf in naam van mijn partner en haar grootmoeder, vanwege praktische redenen. Mijn schoongrootmoeder van 85j bestelde bij Switch Leuven een iPhone welke mijn partner voor haar is gaan afhalen, vanwege de corona pandemie. Bij betaling is er gesproken van een cashback actie waardoor mijn partner haar eigen bankrekening heeft opgegeven, ze kent uiteraard de bank gegevens van haar grootmoeder niet. Verder werden de contact gegevens van de grootmoeder gebruikt (naam, adres, telefoonnummer en email adres). Slecht geïnformeerd, goed gelovigheid of misleidt, is mijn partner hier op in gegaan. Plots gaat er geld van haar rekening (2keer €15) waardoor wij ontdekken dat er een domiciliëring is aangemaakt. Na opzoeken ontdekken wat dat er een contract is opgesteld (deze zijn natuurlijk naar het email adres van de grootmoeder gestuurd, welke ze niet gebruikt).Het bedrijf is moeilijk te bereiken, vaag in zijn informatie en eist dat grootmoeder zelf contact opneemt om het contract stop te zetten. U kan begrijpen, voor een dame van 85j is dit een onmogelijke zaak. Zelf al zijn wij samen bij haar om deze historie op te zeggen, dan is celside niet te bereiken. Als rekening houder hebben wij volgens hun ook nergens inspraak.Als extra indekking stuurden wij een email (met haar email adres) met de vraag voor een terugbetaling en stopzetting van het contract. Er volgt een automatische bevestiging van ontvangst, verder niets.Dit gaat gepaard met 2 extra contracten van Celside (2x €19,99) en Cyrana (€34,98). Ik heb gemerkt, ze gedragen zich onafhankelijk en kennen elkaar zogezegd niet. Maar ze zien wel in hun systeem dat ik eerder naar hun heb gebeld, en werken dus wel daadwerkelijk samen.