Terug

Moeilijk stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Scarlet

24/04/2024

Ik wenste onze diensten bij Scarlet stop te zetten.Ik kan dit niet via hun online platform (dus via je account) Diensten bijbestellen is daar echter geen probleem.Per mail kan je ze niet bereikenIk koos dus om dit telefonisch te doen.Ze sturen je van de ene nummer naar de andere nummer. Toen ik uiteindelijk de juiste persoon te pakken kreeg vroeg deze zeer rare vragen. Wat is je naam geboortedatum en zelfs rekeningnummer. Alsof het oplichters zijn. Ik weigerde deze gegevens door te geven... Gezond verstand heet dat. Ze konden het contract niet stopzetten zonder deze gegevens. Ik besloot het via het contactformulier (via de website) te doen. Na het doorsturen van dit contactformulier kreeg ik geen bevestiging per mail. Met andere woorden heb ik geen bewijs van stopzetting. Het zal dan maar per aangetekend schrijven stopgezet worden. Degoutant.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: M. C.

25/04/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE02007607-95 met als Scarlet referentie 20030513 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat we op 24/04/2024 een aanvraag hebben ontvangen om het Scarlet internet Loco abonnement stop te zetten.De opzeg werd behandeld en het Scarlet internet Loco abonnement werd stopgezet op 25/04/2024.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform