Terug

Modero brieven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Scarlet

29/11/2019

Beste, Wij zijn al meer dan 2 jr klant bij Scarlet. In okt hebben we een brief van modero deurwaarder dat we nog facturen moeten betalen terwijl onze facturen zijn allemaal in orde. Ik heb gebeld naar Scarlet klantenservice en ze bevestigen dat mijn facturen in orde zijn. Daarna kreeg weer een brief met hogere bedrag. Ik heb e-mail gestuurd naar modero om te vragen hoe en wat. Geen reactie!!! Brieven komen nog. Ik hoop een uitleg te krijgen van Scarlet. Als mijn facturen allemaal betaalt zijn ( heb bewijzen tuurlijk van betaling ) waarom worden mijn gegevens doorgestuurd naar en waarom krijg ik zulke brieven?? Alvast bedankt

Berichten (1)

Scarlet

Naar: G. A.

29/11/2019

Beste klant,We hebben de klacht CPTBE00773970-07 met als Scarlet referentie S5438933 in behandeling genomen.We hebben uw aanvraag aandachtig doorgenomen en kunnen met het gegeven klantnummer geen verwijzing vinden naar een deurwaarder.Echter onder een ander klantnummer van dezelfde klant, vinden we een verwijzing naar de deurwaarder. Wegens de bescherming van de privacy kunnen dit nummer niet doorgeven.De titularis van het abonnement (een mijnheer) dient Modero te contacteren met vermelding van zijn naam om de nodige informatie te bekomen.In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,Alejandro M.VIP Complaints DepartmentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVEREwww.scarlet.beWeb:www.scarlet.be - BE0447.976.484


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform