Terug

Modem vergeten binnenbrengen nu meer als 700 euro betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. M.

Naar: Proximus

21/01/2021

In maart overgestapt naar telenet. Alles netjes optijd betaald. Kon door covid niet op tijd binnen brengen. Krijg ik nu een brief van de gerechtsdeurwaarder dat ik 778 moet betalen. Proximus gebeld, kan de modem niet meer binnenbrengen en moet het volledig bedrag betalen omdat het nu via de gerechtsdeurwaarder gaat. Proximus medewerker wou mijn verhaal niet eens aanhoren, gewoon onbeschoft opgehangen terwijl ik vriendelijk en rustig vroeg voor een oplossing. Ik snap dat ik het te laat heb binnengebracht maar dat ik nu 800 euro moet betalen voor een modem vind ik erover. Slechte communicatie en slechte klantendienst.

Berichten (2)

Proximus

Naar: Y. M.

21/01/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973519197]

Proximus

Naar: Y. M.

22/01/2021

Dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reeds een dossier werd geopend via Gerechtsdeurwaarderskantoor De Proost. U zult via de Gerechtsdeurwaarder geïnformeerd worden.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973536532]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform