Terug

Mobiele diensten Orange

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

A. D.

Naar: Orange

20/03/2025

Korte beschrijving van uw probleem Klant geworden bij Orange op 24/2/2025 overstap van Telenet * Internet, 2 televisies, 2 simkaarten * Na installatie thuis, moeizaam opstart diensten * 1 tv werkte niet (7 dagen moeten wachten) * Geen mobiele diensten op mijn Gsm * zeker al 50 keer gebeld naar Orange met de vervelende wachtmuziekjes en wachtijden, zonder resultaat. Verscheiden dossier opgemaakt zonder gevolg. * Ik wordt constant van de kast naar de muur gestuurd, met frustratie als gevolg. *Na een maand steeds geen mobiele data! (bankieren, parking, internet, QR codes enz... Niks werkt! Ik verwacht van Orange een serieuze tegemoetkoming en een commerciele geste! Met vriendelijke groeten André Dehem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform