Terug

Mobiele diensten niet hersteld na betaling factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Proximus

05/05/2024

Na betaling van de factuur zou alles binnen 4 uur terug in orde moeten zijn. We zijn ondertussen 2 dagen verder en de mobiele diensten zijn nog niet hersteld. Contact opgenomen met de klantendienst maar zij konden ons niet verder helpen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. V.

08/05/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-05-11.38.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008230748] Ref. [THREAD_ID:1921008230748]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform