Beste, op 11/08/20 wijzigde ik via de BASE shop in Waver mijn gsm abonnement. De eerste facturen van 6,98 EUR (8911783920) en 32,55 EUR (8918512820) heb ik tijdig betaald - resp. op 24/8 en 22/9 - op de aangegeven rekening BE42 3101347589 54 en met de aangegeven mededeling 001/3260/26776. Begin oktober krijg ik een sms met de melding dat de factuur van 6,98 EUR nog niet is betaald. Ik ben de BASE klantendienst die op 14/10 per sms bevestigt de betaling te hebben gevonden. Op 17/10 krijg ik echter opnieuw een sms et melding van onbetaalde facturen (30,53 EUR dus incl. het bedrag van 6,98 EUR waarvan Base net had bevestigd dat betaald) ! Idem 22/10. Ik stuur dus een email met alle details en met bewijs van betaling. Op 30/10 zie ik via mijn klantenzone op base.be dat de factuur van 6,89 EUR eindelijk is geregistreerd als betaald, maar de factuur van 23,55 EUR nog niet. Ik stuur een mail naar payments@telenetgroup.be en de Base shop Wavre met de vraag dit asap in orde te brengen. Vanmorgen krijk ik een sms met melding dat mijn gsm nr is geblokkeerd. Ik bel naar de Base klantendienst - dat is nog een uur mogelijk - die mijn nr deblokkeert. Tot overmaat van amateurisme lees ik dat daarvoor 10 EUR wordt aangerekend (dus voor het deblokkeren van een onterecht geblokkeerd nummer, nadat ik op nummer 1940 ongeveer 20 min heb moeten wachten om een medewerker te spreken!!!).Vanavond staat de factuur echter nog steeds aangegeven als 'niet betaald'. Inmiddels heb ik (toevallig??) de hele tijd onderbrekingen van mijn mobiele diensten. Volgens de Base shop Waver waren het op de beide facturen aangegeven rekeningnr en gestructueerde mededeling fout. Op de factuur van 18/10, eveneens tijdig betaald, zie ik overigens een heel ander factuurnr (204800035937) en ander rekeningnr. En deze betaling wordt wel direct juist geregistreerd. Het lijkt er dus op dat BASE op de 2 vermelde facturen nog een oud rekeningnr heeft vermeld maar ook niet in staat is om de betalingen manueel te matchen - ook niet nadat ik alle details heb doorgegeven. Klanten stalken met sms'en en ten onrechte de betaalde diensten blokkeren is blijkbaar wel mogelijk, maar even nakijken wat de eigen fout ligt - en deze corrigeren - is teveel gevraagd. Gelieve te noteren dat ik werk als freelance consultant en daarvoor de hele dag mijn gsm nodig heb. Het blokkeren van mijn nummer - nogmaals : ten onrechte want alle facuren zijn tijdig betaald - brengt dus een loonverlies waarvoor ik Base rechtstreeks aansprakelijk stel.Bovendien overweeg ik dit aan de grote klok te hangen. Sociale media zijn daartoe perfect en ik heb alle bewijsmiddelen beschikbaar. Hopelijk hoeft het zo ver niet te komen en wordt BASE eindelijk wakker.