Geachte mevrouw/heer,
Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisieabonnement en 2 mobiele gsm's . Klantnr. 994367915
Sinds 15/02/2025 zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name mobiele data.
Ik heb het probleem al gemeld op 17/02/2025 via telefoon klantendienst en online-formulier zonder enig positief resultaat.
Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen.
Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van maandelijks 30€ te betalen. Omdat wij genoodzaakt waren/zijn om 2 mobiele abonnenten te kopen bij Mobil Vicking.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet
Hilde Verhaert