Terug

mobiele data verbruikt, mobiel internet niet meer mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Telenet

22/06/2022

Ik heb een wigo van 6MB in een bundel bij telenet.Tot nu toe was deze data steeds voldoende.Nu is echter de data opgebruikt.In de app wordt vermeldt dat surfen mogelijk blijft, weliswaar tegen een kost van 0,10 euro per MB.Het is ook niet mogelijk een extra pakket data aan te kopen.Ik stel echter vast dat mobiel surfen nu niet meer mogelijk is.Via whatsapp krijg ik geen oplossing en telefonisch wordt als oplossing enkel het overschakelen naar een duurder abbonement aangeboden.Het lijkt me dus dat dit vooral de bedoeling is van telenet, namelijk de overstap naar een ander en uiteraard duurder abonnement.

Berichten (1)

Telenet

Naar: K. F.

22/06/2022

Klantennummer: 891616724Beste, We hebben uw klacht in behandeling genomen Met vriendelijke groeten, Petra TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform