Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-40676057
Uw referentie:
Ons klantennummer: 542526858
Beste,
In uw mail van 1 september 2025 meldt u de klacht van mijnheer Eric Blauwbloeme.
Telenet gaat niet in op uw vraag voor een creditering
U kan in Mijn Telenet zelf uw verbruik regelen en bv een verbruikslimiet instellen. Meer info hier.
Er werden meerdere infosms’en gestuurd over het verbruik, doch bleef u verder surfen.
Wij maakten hierop al een uitzondering in 2023.
3 tips om mobiel verbruik onder controle te houden!
Al gedacht aan verbruiksherinneringen? Die stelt u makkelijk zelf in via Mijn Telenet of de Telenet Mobile-app. Bovendien kan u daar ook op elk moment uw verbruik in het oog houden. Extra handig!
Gebruik zoveel mogelijk Telenet Wi-Free (wifi) als u op stap bent, en niet uw mobiele data.
Bekijk niet te veel filmpjes of beluister niet te veel muziek via mobiel internet. Doe dit vooral via wifi.
Op Klantenservice vindt u heel wat extra tips. Lees ze na!
Verbruik in het buitenland? Lees dit zeker na!
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Alexandra
Mediation
© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België
telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148
statementAlgemene voorwaarden