Terug

Mobiele Data verbruik

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. B.

Naar: Telenet

01/09/2025

Beste er werd mij een aanrekening van 41,48 euro mobiel data verbruik aangerekend waar ik niet akkoord mee ga en dit niet voor de eerste keer ook in 2023 het abonnement is betalen volgens gebruik voor er als iemand belt of sms stuurt na meerder tel contact van kastje naar de muur gestuurd krijg als antwoord je heb het verbruik dus betalen nochtans een tweede tel met abonnement met basic tarief geen probleem met data verbruik hun uitleg apps vernieuwing op achtergrond zou willen dat dit ernstig onderzocht wordt N.B deze morgen meer dan 36 min aan tel gezeten en plots afgelegd terug gebeld nieuwe medewerker aan de lijn kreeg van deze nog minder gehoor ref nr s-40272817 het nr waar het over gaat 0486393967 na wat opzoek werk zijn hier veel klachten over data verbruik Blauwbloeme Eric

Berichten (3)

Telenet

Naar: E. B.

02/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-40676057 Beste mijnheer Blauwbloeme, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Telenet

Naar: E. B.

02/09/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-40676057 Uw referentie: Ons klantennummer: 542526858 Beste, In uw mail van 1 september 2025 meldt u de klacht van mijnheer Eric Blauwbloeme. Telenet gaat niet in op uw vraag voor een creditering U kan in Mijn Telenet zelf uw verbruik regelen en bv een verbruikslimiet instellen. Meer info hier. Er werden meerdere infosms’en gestuurd over het verbruik, doch bleef u verder surfen. Wij maakten hierop al een uitzondering in 2023. 3 tips om mobiel verbruik onder controle te houden! Al gedacht aan verbruiksherinneringen? Die stelt u makkelijk zelf in via Mijn Telenet of de Telenet Mobile-app. Bovendien kan u daar ook op elk moment uw verbruik in het oog houden. Extra handig! Gebruik zoveel mogelijk Telenet Wi-Free (wifi) als u op stap bent, en niet uw mobiele data. Bekijk niet te veel filmpjes of beluister niet te veel muziek via mobiel internet. Doe dit vooral via wifi. Op Klantenservice vindt u heel wat extra tips. Lees ze na! Verbruik in het buitenland? Lees dit zeker na! Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alexandra Mediation © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

E. B.

Naar: Telenet

02/09/2025

Beste er werkt niet gesurft met het tel nr 0487601068 deze wordt enkel gebruikt om te bellen of sms plus vanaf 2024 tot en met juli 2025 was er nul verbruik ik kan niet akkoord gaan met je uitleg en info sms wordt enkel maandelijks ontvangen stuur mij bewijs van jullie sms’en en van surfen de uren en dagen met dit tel.nr jullie uitleg klopt niet .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform