Terug

mobiele data overschreden zonder gebruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Proximus

02/08/2023

Beste,het verbuikte datavolume en de berichten hierover kunnen niet correct zijn: op hetzelfde tijdstip krijg ik een melding dat mijn maandelijks datavolume opgebruikt is en reeds voor 10€ extra gesurft zou hebben. Daarna krijg ik 3 berichten op hetzefde tijdstip: melding van 60€ bovenop datalimiet, daarna zelfde bericht met 48€ boven datalimiet en daarna een bericht met 50€ boven datalimiet, dit is heel onlogisch en kan dus niet correct zijn.

Berichten (2)

Proximus

Naar: P. D.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-02-12.31.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000221170]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000221170]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: P. D.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-02-12.31.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000221170]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000221170]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform