Terug

Mobiel verbruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Proximus

23/03/2017

Op mijn factuur van januari werd 60€ mobiel verbruik aangerekend. Graag zou ik weten hoe het komt dat wij zover boven ons verbruik zitten.Wij zijn reeds meerdere malen langsgeweest in de proximuswinkel. Daar zeiden ze dat we moesten bellen naar de klantendienst. Via de klantendienst heb ik een detail laten opsturen per post en daar stond op 'uit respect voor de persoonlijke levenssfeer is het gedetailleerde overzicht voor dit nummer verborgen. Sms naar 8787 via het betrokken gsm-nummer om het te zien. Wanneer we dat doen krijgen we als antwoord 'Dit is een ongeldige code parameter'. Daarna zijn we opnieuw naar de proximus-winkel gegaan. Daar zeiden ze dat we ons verbruik via 'My Proximus' kunnen bekijken. Wanneer we dat doen komt de melding tevoorschijn 'Wegens een technisch probleem hebben we u het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voordit gsm-nummer niet kunnen sturen. Aarzel niet contact op te nemen met onze klantendienst op 0800 22 800'. Daarna heb ik een klacht verstuurd naar proximus met referentie 41770398 maar nooit reactie op gekregen. Daarna OPNIEUW contact opgenomen met de klantendienst en wat blijkt? We zijn al te laat om dit detail op te vragen!!?????

Berichten (4)

Proximus

Naar: V. V.

03/04/2017

DATA NOT AVAILABLE

V. V.

Naar: Proximus

18/04/2017

Wij kunnen nu inderdaad een detail opvragen maar volgens deze gegevens zouden wij 104 gesprekken gedaan hebben voor in totaal 274 uur. Kunt u ons ook zeggen naar waar deze gesprekken gegaan zijn?In bijlage vindt u 1 van de 10 pagina's van onze zogenaamde gesprekken.

V. V.

Naar: Proximus

03/05/2017

Zou het mogelijk zijn mij antwoord te geven aub?

Proximus

Naar: V. V.

04/05/2017

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Wanneer u reageert op deze e-mail, antwoord dan met historie, zodat de volgende gesprek-ID [THREAD_ID:192920482084] wordt opgenomen in uw antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform