Terug

Mobiel nummer geblokkeerd door mogelijke fraude

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Orange

22/12/2021

Beste,Nieuwe klant bij Orange sinds 08 december 2021.Mobiel nummer is door Orange geblokkeerd voor in en uitgaande oproepen,tijdens mijn vakantie in Tenerife, vorige week, zonder mij op te hoogte te brengen.Ik heb jullie telefonisch gecontakteerd, bij aankomst in België.Het zou om eventuele fraude gaan, maar meer verhaal krijg ik niet.Uw medewerker vraagt mij telefonisch om 250 euro te storten om mijn nummer terug vrij te geven, maar dit kan mij niet per mail bevestigd worden.Ik ga hier niet mee akkoord en vind het ook ongehoord van zomaar mijn nummer te blokkeren zonder verhaal,met als gevolg dat ik niemand kon/kan bereiken en telefonisch onbereikbaar was en nog steeds ben als alleenstaande. Ook voor mijn werk moet ik telefonisch bereikbaar zijn.Ik heb een blanco strafregister en nooit eerder met politie of gerecht in contact gekomen. Dit moet een vergissing zijn.Gelieve dit snel op te lossen.Ik hoop snel een possitieve reactie te ontvangenVriendelijke groetAnn Van den Bossche.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform